Annandagen

Hejhej. Idag är det annadag jul, jag gick upp vid elva tiden och åt frukost och duschade. Sedan åkte jag till centrum själv, inte speciellt kul, men Ellen var så snäll som frågade om jag ville gå med henne, men vid den tiden just var jag väldigt nyvaknad/trött. Men tack för omtanken Ellen! Nåväl, första affären jag gick in på var Zara, gissa om det var kaos där? Alla var helt galna och det låg kläder på hela golvet, så jag bestämde mig att jag kunde ta denna affär senare, hehe, orkade inte med att knuffas så som alla gjorde. Jag lyckades få tag på två koftor/tröjor, ingen av de var rea på men jag är nöjd ändå. Familjen hämtade upp mig efter ca 1 ½ timme, så far vi iväg till farmor och åt god julmiddag (tredje dagen i rad, hihi) och nu har vi nyss kommit hem.
Jag laddar upp bilder från mina köp i nästa inlägg, lova att kommentera, det som ni är så otroligt duktiga med! :-)

Åsikter

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback