Julshopping

Dagen började med träning tillsammans med Anna Hall som spelar i Djurgårdens damlag. Ganska jobbig och tråkig träning om jag ska vara ärlig. Men Vicke piggade upp mig. Vi bestämde nämligen någon gång i veckans att vi skulle handla julklappar, så vi åkte till centrum och jag kom hem med tre julklappar. Imorgon ska jag och bästis åka till TC och köpa julklapp till Astrid.
Har du köpt julklappar eller är du sån som springer runt den 23 december? :)


10 dagar kvar till julafton...


Åsikter
lucy

jag har inte köpt en enda julklapp !

haha , förmodligen kmr jag å springa runt helgen och dagarna före jul (A)

2008-12-14 @ 21:16:26
URL: http://mokary.blogg.se/
emma

ja har redan köpt alla:)

2008-12-15 @ 15:21:54

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback