Looov

Äntligen!
Igår gick jag och några andra tjejer från klassen hem till Ellen efter skolan, för att fira "Lilla julafton". Det blev väldigt lyckat, vi kollade på film, öppnade julklappar, lagade mat, gick ut med hunden ner till ICA. Haha, det sista kanske inte var speciellt intressant. Det var bara jag och Denise som sov över, vi åkte till skolan och där höll sjuornas musikklasser en konsert eller vad man ska säga, sånt gör vi varje år.
Efter avslutningen åkte jag och storasyster in till stan för att möta mamma. Vi åt först lunch och sedan var det dags för massage, hur skönt som helst. Åkte hem efter det, trötta, oljiga och avslappnade. Efter en mysig och lyckad dag!
Vår lilla julgran med klappar under... Jag visar bilder på vad jag fick imorgon eller någon gång när jag har tid. Skönt med lov va? ;)


5 dagar kvar till julafton...

Åsikter
erika

Jag älskar din nya header, Julia! Den är jättefin!

Du får hjälpa mig ngn gång, mina blir alltid så fula ;P

God jul & gott nytt år bästavän

2008-12-19 @ 22:58:11
emma Å

Erika, vad är din blogg ? ?

julia, du göra så fina headers .. kan du göra en till mej ? jag skulle vilja ha en lite julig:) kram

2008-12-20 @ 09:42:48
Jollan

Vilken söt liten julgran:)



Kram!

2008-12-22 @ 11:15:58
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback