Min dag

Hej, och förlåt för att jag inte har bloggat på hela dagen. Det beror på att jag har varit i stan hela dagen med familjen.
Vaknade vid halv tolv, duschade och sminkade mig. Sen åkte vi in till stan för att kolla på bion "LasseMajas detektivbyrå - Kameleontens hämnd". Vi hade fått biljetter till den av pappa i julklapp. Ärligt talat så var den riktigt bra. Det låter kanske lite töntigt, men den hade bra handling och var otroligt bra gjord. Hela familjen gillade den. Efter det gick vi runt och kollade i lite affären, men jag köpte ingenting. Och sedan åt vi thaimat, på vår favoritrestaurang, Phi Phi Island. Sen åkte vi hem och nu har vi nyss kollat på Stjärnorna på slottet. Riktigt mysig familjedag!
Vad har du ägnat dig åt denna lördag? :-)


Åsikter
Amanda

Varit med Denise (; <3

Jag vill också se den nån dag då man har lust att vara lite liten om man säger så!

<3 kärlek

2008-12-27 @ 23:13:24

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback