Nyårsfixat

Sista dagen på -08 året. Huset är städat, dukningen är fixad och jag tror maten snart är klar. Själv har jag inte hjälpt till någonting...
Jag har duschat och ätit lunch och läst min bok. Kommer ni ihåg målet jag skrev igår, att jag skulle läsa till sida 200 innan 2009? Det har jag lyckats med, nu ligger jag på 211. Trodde inte jag skulle lyckas, men boken börjar bli bättre nu så jag fortsatte läsa, och fortsatte lite till och vips så var jag på sida 200.

  
Mammas fina dukning i lila och silver och lite av gottisbordet. Visst ser det gott ut? :-)


Åsikter
Isabella

Det ser hur gott som helst ut, vart har ni hittat det där stora glaset? Det var jättefint :)



Gott nytt år!

2008-12-31 @ 15:40:18
URL: http://cbella.blogg.se/
emma Å

muums:)

2009-01-01 @ 17:17:44
URL: http://eemmakermark.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback