Två heldagar med Vicke

Förlåt för dålig uppdatering. Jag och Vicke har haft fullt upp med annat utom datorn. Som vanligt har vi haft jättekul, kollat på filmer, ätit, sovit, skrattat, tagit kort och fjantat oss, haha. Så nu sitter jag här med magvärk pga allt skrattandet. Själv tycker jag att det är roligare med bilder än text, så här kommer bilder från igår och idag.

    
    
   

Beskrivning på bilderna; Vi började normala, och myste lite med hunden, sedan kom flummet igång. Vi brottades och skrattade ihjäl oss, haha. Ja, vår knäppa humor fortsätter med att vi får lust att kolla upp i taket samtidigt som vi tar bild... Okej, fråga inte. Fram mot kvällen myste vi med varm choklad med mini maränger i (som snabbt tog slut). Vi kollade på "Pretty Woman" och Vicke fick för sig att ta kort på filmen, sammanlagt tog hon 40 kort, blir jobbigt att radera, tss. Eddie kom upp och väckte oss på morgonen och vi kollade på en till film. Vid halv fem var de roliga dagarna slut ;-)

Åsikter
Victoria

Haha, det har vart jätte kul! :D

Love you flummbästis <3

2008-12-30 @ 20:10:40
erika

Jag och helena såg också Pretty Woman igår (:

2008-12-31 @ 11:14:46
URL: http://eejrika.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback