5 prov som väntar

Nu är jag hemma från skolan, efter en lång måndag. Började 8.05 och slutade 15.35. Känns i alla fall skönt att redan ha gjort läxorna som är till imorgon. Mindre skönt är det att flera prov väntar veckorna fram över. Nästa vecka är det SO-prov, som kommer gå skit om jag inte pluggar ihjäl mig. Nästnästa vecka har vi NO-prov och engelskaprov, och veckan efter det är det franska- och matteprov som står på tur. Så är det alltid veckorna innan sommarlovet. Mina helger kommer antagligen gå åt till plugg för hela slanten. Plus alla andra läxor som vi har. Men, jag biter ihop. Jag kommer vara stolt på skolavslutningen och när alla prov är över...

Åsikter
Erika

Ska ni ha prov på högtryck och lågtryck nästa vecka? Isåna fall så håller jag med dig, jag kommer behöva plugga ihjäl mig :-O <33

2009-04-20 @ 16:31:32
URL: http://eejrika.blogg.se/
Amanda

Det är ju bara att börja och plugga, ska bli sååååå kul :-) INTE

Lycka till! Puss<3

2009-04-20 @ 17:17:34
URL: http://kruumelur.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback