Äntligen påsklov!

Yay! Gud vad skönt med 10 dagars påsklov (om man räknar med helg), inga läxor, ingen skola, inga tidiga kvällar eller morgnar, umgås med vänner, leta påskägg, träffa bebis-kusinerna, åka till landet, njuta av våren och shoppa lite. Snart åker jag och syrran iväg, väntar bara på att hon ska komma hem från skolan så ska vi åka till centrum och kolla (troligtvis köpa) tygskor och slitna ljusa jeans - hoppas jag hittar det någonstans!
Dagen har varit helt okej. På franskan fick jag en chokladkanin för att jag var en av de som fick bäst resultat på läxförhöret och så fick vi tillbaka NO-provet. Är väldigt nöjd med det resultatet också. Men nu vilar jag hjärnan i en vecka och njuter av resten av livet, hehe.
Vad ska ni göra på påsklovet? :-)


Åsikter
MOWLSTON

Woho! Påsklov :D Jag ska vara med vänner&familj sedan bara slappa :D

2009-04-03 @ 15:56:57
URL: http://mowlston.blogg.se/
E

ja ska till fjällen, typ där du o ellen va sist :) <3

2009-04-03 @ 17:31:58
URL: http://enfors.devote.se
Tjej från Finland

Här i Finland har vi inte lov ännu.



Vad är NO för ämne? :o

2009-04-03 @ 18:55:33

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback