En underbar lördag

Igår blev en väldigt lyckad dag. Jag åkte in till stan vid 13-tiden, mötte mormor och åkte iväg till NK för att äta lunch. Därefter gick vi i ungefär 2 affärer innan vi åkte hem till henne. Ivve, Bella och Håkan kom med fika och Ivar tog hans första steg till mig! Han blev överlycklig när alla klappade händerna. Sötnos.
Vid 17 åkte vi till Skärholmen för att kolla på Dårfinkar och dönickar. Den var faktiskt väldigt bra, men ovanligt hög musik, alla satt och höll för öronen, hehe. Sen åkte vi hem till Bella igen (min moster), försökte få i mig lite pizza men jag var proppmätt av någon anledning. Och vid 22 kom mam & pap och hämtade oss.


Världens bästa mormor (även kallad mommo och gullegumman).

Åsikter
frida

klänningen var från wear it! =)

2009-04-19 @ 11:10:33
URL: http://fridaaeranen.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback