Fredag

Kom hem för ca 20 minuter sen. Senare ska jag göra matteläxan och NO-labbrapport. Nu är det helg. Äntligen. Känns som veckan segat sig fram, fast vi bara haft 4 skoldagar.
Min helg kommer se ut såhär;
Fredag - Centrum med pappa (nya löpskor och tröjor står på listan), kolla på "Talang 2009".
Lördag - Åka in till stan med mormor. Kika i affärer, träffa Ivve och gå på teater.
Söndag - Äntligen umgås med Erika.

Ser fram emot allting! Något kul som händer i helgen för er?
Ni får se outfit senare. Puss.

Åsikter
Ellen

Jag ska dömma min första match imorgon! :D

Läskigt! :P

Puss<33

2009-04-17 @ 18:57:20
URL: http://lillburken.blogg.se/
Erika

Att jag ska vara med dig :-D

Min f-bollsmatch slutar halv ett så vi kanske kan ses efter det då! <3 Älskar dig så jag nästan spricker :-D Haha. <33

2009-04-17 @ 19:20:37
URL: http://eejrika.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback