Jag hatar detta

Förlåt att jag tjatar igen. Men plugg, skola, läxor och prov är det enda som jag ägnar mig åt nu. Direkt när jag kom hem gjorde jag NO:n, franskan och pluggade lite till SO-provet som har verkat flyttats till måndag.
Nåväl, kvällen kommer bestå av mer plugg och favvoprogramet DH. Någonting jag försöker se fram emot i alla fall... Sen ska jag självklart visa skorna jag och pappis köpte när vi var en runda till centrum. Håll er uppdaterade! :)


Åsikter
Victoria

SV: Tackar bästisssss.... <3



Jag håller med DET HÄR SUGER!

2009-04-21 @ 19:22:00
URL: http://detailz.blogg.se/
Tjej från Finland

Jag läser din blogg varjedag, men har inte orkat kommentera.. =)



Jag hoppas du skulle ta bilder av det du typ äter. Som t.ex morgonmål skulle vara kul. Om du har nå roligt och nyttigt recept osv.. =D

2009-04-21 @ 19:32:59
Tjej från Finland

Jag läser din blogg varjedag, men har inte orkat kommentera.. =)



Jag hoppas du skulle ta bilder av det du typ äter. Som t.ex morgonmål skulle vara kul. Om du har nå roligt och nyttigt recept osv.. =D

2009-04-21 @ 19:33:15
Tjej från Finland

Sorry, jag skrev 2 ggr samma sak. ='D

2009-04-21 @ 19:34:50

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback