Skolveckan är över

Det betyder självklart helg!
Även fast jag måste plugga så är det skönt att inte behöva gå och lägga sig speciellt tidigt eller gå upp vid 7.
Förresten, jag har en glad nyhet. Eller okej för mig i alla fall, som jag blev glad över. Jag kom med i skol-fotbollslaget! Så att den 6 maj (tror jag) är det match. Grymt kul. :) 
Hur ser mina planer ut ikväll då? Ska slappa lite framför datorn, innan jag drar mig till träningen. Sen blir det förstås middag och sedan plugg med pappsi. Vid 20 blir det Talang om jag hinner se det och sen ska jag läsa God natt Mr Tom som ska vara utläst på onsdag.
Lägger in dagens outfit när några kommentarer har trillat in. Puss!


Åsikter
Amanda

Lycka till med plugget Julls,

Jag har också en jättebra nyhet :-)

JAG KOM MED I KARLBERG 1, bra va?

Ha så skönt i helgen <3puss

2009-04-24 @ 16:16:38
URL: http://kruumelur.blogg.se/
Victoria

Yes, äntligen helg! :D

Grattis (igen) till att du kom med! ;)

ÄLSKAR DIG SISTER

2009-04-24 @ 19:09:44
URL: http://detailz.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback