So-provet - CHECK

Yes! So-provet är över nu. Så himla skönt att ha det avklarat. Det var lättare än vad jag trodde, så det gick ändå ganska bra för mig. Och som Vicke sa "Ett prov avklarat, bara 5 prov kvar". Det går framåt det här. Hoppas bara att tiden går fort och att jag blir nöjd med provresultaten!

När jag kom hem såg jag att FRIDA-tidningen hade kommit. Så nu har jag gjort matte-läxan och ska sätta mig och läsa. Mitt huvud dunkar och jag känner mig yr, hoppas att lite läsning och en ipren gör susen.



Förresten, världens bästa pappi fyller år idag. Vi ska åka och köpa presenter och fixa god middag om ett tag. Grattis pappa! Julia älskar dig.

Åsikter
Emilia♥

auww robert pattison :D världens snyggast!

Allt bra? :)

2009-04-27 @ 18:35:44
URL: http://beautylicious.blogg.se/
Astrid

AAAA måste köpa den tidningen! Robert och Taylor!

<3

2009-04-27 @ 20:26:02
URL: http://smallie.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback