Tomtenissa på klappjakt

Igår och idag har jag agerat tomtenissa. Jag gav mig ut på klappjakt. Har faktiskt köpt nästan alla julklappar redan, men jag har svårt att veta vad jag ska köpa till pappsen. Vad ger man till en pappa? Jag vill helst ge något roligt, en riktig överrasking. Har någon tips?
Skoldagen var väldigt slapp, och väldigt onödig. På lektionerna har vi gjort "hänga gubbe", tittat på film, julpysslat... Men idag var sista skoldagen med riktiga lektioner, vilket kändes skönt. Imorgon blir det städning i skåpen och utvärdering av terminen. Och på fredag avslutning! Vi hörs tanter.


Åsikter
CHRJ

sV: Heh jag med, visst var dom!! =)

2009-12-16 @ 21:31:59
URL: http://chrj.blogg.se/
tjejen med kameran

Pappor är alltid så svåra att handla till XD

sv: Vad glad jag blir ^^,

2009-12-17 @ 18:28:14
URL: http://tjejenmedkameran.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback