Bara plugg & träning som gäller

Hejsan.
Tisdagar i skolan är alltid tråkiga, och det finns aldrig något att se fram emot då vi bara har tråkiga lektioner. Den här tisdagen var i alla fall SO:n höjdpunkten på dagen. Vi håller på med en riktig rolig uppgift, nämligen att göra en egen religion. I min grupp - där bästa Denise, Sofia och Malin är med - går det riktigt bra, även fast vi har väldigt mycket kvar att göra (vi har 4 lektioner kvar...) så har vi väldigt bra ideér. Det är kul när det går bra! :-)
När jag kom hem gjorde jag engelskan, franskan och började läsa inför NO-provet som vi har på fredag, usch, jag gillar inte det. Typisk prov-innan-lov-vecka. Har 25 sidor kvar sen har jag läst igenom allt en gån. Men det räcker inte...
Nu är det middag och efter det träning. Har träningsvärk i hela överkroppen - armarna, axlarna och ryggen. Yes, jag känner att träningen kommer gå väldigt bra, hehe. Dags för käk. Kram!

Åsikter
Jinet

Tjaoo!<33



Du gick vidare till finalen i min tävling "Veckans blogg".



Du kan gärna kommentera på nån annan som oxå är med för att "registrera din röst". Alltså så att jag vet att du är med på allvar :)



Pösshej ;*<3

2009-02-17 @ 18:02:44
URL: http://pinklife.blogg.se/
Victoria

Jag kommer nog att träna stenhårt till provet imorgon kväll och på torsdag. Hoppas det går bra för båda oss, haa ;)

love you <3

2009-02-17 @ 21:35:07
URL: http://detailz.blogg.se/
hanna

vad kul det låter ;)

Har inte du språkprov på fre ? :S

2009-02-18 @ 08:03:00
URL: http://hhkermark.blogg.se/
Lina

Tack för att du tyckte min blogg var cool! Kmr att skriva lite mer om fru Beckham snart. Har lagt in en bild som jag tagit oxå på hennes makes bak på en fotbollsmatch häromveckan. Inte fy skam ;)Har glömt hur roliga uppgifter man kunde få i skolan, tur är det ;) Hoppas det går bra.

2009-02-18 @ 14:51:39
URL: http://linabina.blogg.se/
emma

när det går dåligt är det inge kul mennär det går bra är det superkul , hahha=)

2009-02-20 @ 15:28:14

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback