Bilder från fredag

Ja, här kommer - som rubriken säger - bilder från fredag och lördag. De här två dagarna har varit riktigt mysiga, uppiggande, roliga och skrattvänliga. Vi har inte haft såhär kul sen länge, så detta behövdes fräshas upp, som det gjorde hihi.
Vi hyrde 4 filmer, jag kan absolut rekommendera två av de, "Final destination 1" (trean är också grym) och "I am legend". Jättebra, spännande och nästan lite obehagliga filmer. Se de om du inte redan gjort det! Nästa gång ska vi se "Final destination 2", den enda som vi inte har sett. Längtar! :-)
Eftersom jag är så trött, och för att jag skrev i gårdagens inlägg vad vi gjorde, orkar jag inte berätta så mycket nu. Men lite bilder får ni se nu.


Jag hade köpt geléhjärtan till Denise och mig.

Vi gjorde mellis - Chai-te och sockerkaka (som var över från hennes mammas jobb, typ).

Vi var nästan alltid oseriösa, haha. Här är ett exempel!

Vi lekte lite med Denise kattunge.

Vänskap. :-)

Filmerna vi hyrde.

Denise fixar vår "Secret box".

Visst blev den fin?

Vi har tagit ungefär 200 bilder, och detta var några av de. Ha en fortsatt bra alla hjärtans dag!

Åsikter
Ellen

Det sr ut som ni haft det jätte skoj! Man blir nästan lite avundsjuk.. hihi :P

Love yoou<3333

2009-02-15 @ 09:41:50
URL: http://lillburken.blogg.se/
emma

nice pictures <3

2009-02-16 @ 08:20:25
URL: http://eemmakermark.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback