Första lovet på året

Ååh, det är sportlov! För er som undrar om NO-provet så gick det ganska bra, det var inte så jättesvårt, även fast vissa frågor var lite kluriga, hehe.
Efter skolan åkte jag, Ellen och Vicke till centrum eftersom både jag och Ellen skulle köpa fleece till imorgon (Vämdalen!), bilder på vad jag köpte får ni se i nästa inlägg. Vill ni veta en otroligt rolig sak när vi var på Inter Sport? Okej, här kommer det lite rolig humor. Vi (jag, V och E) kollade på skidglasögon och plötsligt ser Victoria en lite speciell reklam och säger "Titta vad porrigt det här ser ut!" och precis då kommer vår mentor Tina förbi och hörde det Vicke sa. Haha, fatta vad pinsamt? Men som tur var skrattade hon bara och sa "Hehe, hej!". Yes, det var lite kul eller hur? ;-D
Nej, nu måste jag börja skriva packlista, har inte packat någonting! Bloggar senare. Kram.

Åsikter
Erika

Heter det inte VEmdalen med E? Haha onödig fråga ;) <3

2009-02-20 @ 16:52:03
URL: http://eejrika.blogg.se/
Victoria

Det var askul (och väldigt pinsamt för mig)! ;)

Ha ett underbart lov julli-gulli kommer sakna dig asmycket!

LOVE YOU ♥

2009-02-20 @ 19:41:04
URL: http://detailz.blogg.se/
Denise

Haha, typiskt Vicke... eller nej, egentligen är det ju typiskt Ellen (a) Jag kan verkligen se framför mig när Tina skrattar lite smått och säger hej. Haha! ;D <3



Kommer sakna dig på lovet Julls.

2009-02-20 @ 20:40:38
URL: http://denisecolbraand.blogg.se/
emma

va pinsamt :) <3

2009-02-20 @ 21:43:43
Ellen

Haah! Vad vi garva efteråt! Haah! Det är ju i för sej inte säkert att hon hörde.. men troligtvis..! :P Kul var det hur som helst! :D



LÄÄNGTAR TILLS MORGON! <33

2009-02-20 @ 23:09:20
URL: http://lillburken.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback