Fredag den trettonde

Hej bloggläsare! Förlåt för att jag inte har uppdaterat på bloggen de senaste två dagarna (egentligen bara igår, torsdag), men det är så att jag kunde inte publicera inläggen, även fast jag försökte 7 gånger så funkade det aldrig, blogg.se krånglade helt enkelt.
Idag är det varje fall fredag den trettonde, vilket betyder "den stora otursdagen", men denna fredag har varit den bästa på länge. Jag och Denise har tagit många oseriösa bilder, kollat igenom gamla minnen (papperslappar), hyrt film och gjort "a secret box" för att förvara alla våra minnen, jag lovar, det är mycket. Bilder får ni se när jag kommer hem, antingen på lördag eller söndag beroende på när jag har tid. Nu ska vi fortsätta ha kul (a).
Kisses from Julia (& Denise).

Åsikter
Victoria

Vad kul ni verkar ha haft! ;)

Glad alla hjärtans dag!

LOVE YOU <3

2009-02-14 @ 21:14:38
URL: http://detailz.blogg.se/
emma

det låter kuul:)

2009-02-16 @ 08:19:59
URL: http://eemmakermark.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback