Jag fick presenter

När jag kom hem från mormor fanns det en liten påse med chokladhjärtan i och ett kort, som var från Oscar. Gulligt. :-) Jag har också fått ett eget-sytt hjärta av min lillasyster (som jag glömde fota). Pappa har köpt SOLO-tidningen till mig också, som jag ska läsa nu - om jag inte hinner somna, som är väldigt troligt...


Det nya SOLO-nummret, som nu ska läsas.

Fin överrasking från Oscar - tack! :-)

Åsikter
Oscar

varsågod:) <33

2009-02-15 @ 15:24:05
emma

va gulligt:)

2009-02-16 @ 08:21:41
URL: http://eemmakermark.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback