Packlista - check

Yes, nu är packlistan äntligen klar! Nu ska jag prydligt lägga fram allting på sängen och sedan ska allting ner i resväskan. Åh, vad jag längtar.
Hoppas att pappa och mamma kommer hem snart också, jag och pap ska åka och köpa skidglasögon. Juste, mina "shopping"inköp? Hm, de hade jag glömt. Men jag visar de när packningen och så är klart.
Ouch, måste börja packa om jag ska bli klar till natten... hehe, Julia tar tid på sig att packa. :-) Kram!

Åsikter
C

vart ska ni nånstans? :)

2009-02-20 @ 18:21:58
URL: http://chrj.blogg.se/
emma

haha okej :) du verkar vara nogrann men det är ju bara bra <3 hehe, när åker ni?

2009-02-20 @ 21:44:36

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback