Söndag morgon

Hej gulleapor. Idag är det söndag, vaknade vid kvart i tio och låg och läste till klockan blev halv elva. Nu har jag ätit härlig frukost och slappar framför datorn.
Senare idag ska älsklings-kusin Ivve komma hit, medan min moster & hennes kille går ut på bio. Ja, barnvakt kan man väl kalla det om man tycker det låter enklare. Hm... har inte så mycket att säga. Juste, bilder på mitt rum får ni när allt är klart. Vi har fortfarande inte hängt upp gardinerna/drapperierna än. Men ni får vänta lite till, antingen kommer de ikväll eller tidigt i veckan, beroende på när det blir klart. ;-)


Sneakpeak... Gammal bild, men jepp, som sagt - sneakpeak på rummet.

Åsikter
S A N N A

sv: monkis hemsida är www.monkigirl.se <3

2009-02-01 @ 11:33:27
URL: http://tanzanit.blogg.se/
emma

är det ditt rum? fint var det iallafall

2009-02-02 @ 15:23:18
URL: http://eemmakermark.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback