Söndag

Tjenixen.
Vanlig söndag, gick upp vid kvart över elva. Vid tolv började göra plättsmet (säger man så?) eftersom det var hemkunskapsläxan. När den var klar skulle den stå i kylen 1-2 timmar så då följde jag med pappa & lillasyster till centrum, hyrde en film där eftersom jag var sugen på en film- och slappdag. När vi kom hem igen gjorde jag plättar till familjen och efter det började jag kolla på filmen, Beck - flickan i jordkällaren. Den var väldigt bra, om ni är sugna på att se den går den ikväll klockan 21. Sen har jag hjälpt mamma lite med gardinerna i mitt rum, de är inte riktigt klara än, men när hon kommer hem ska hon fixa de andra två också. Det blir jättefint. Och ja, ni ska få se bilder så småningom, förlåt för att jag alltid skjuter upp det.
Nu mår jag illa, har ont i huvudet och i ryggen. Hoppas jag blir frisk tills imorgon, orkar inte halka efter i skolan. Ska försöka pigga upp mig lite, ta en ipren, skrubba ansiktet och kanske se en till film, vi får se.
Har ni hittat på något roligt denna söndag? :-)


Supergoda plättar!

Beck - flickan i jordkällaren. Rekommenderas!


Åsikter
Erika

Det där är väl pannkakor ? Plättar gör man i ett speciellt järn och de blir små runda .. XD <3

Goda de såg ut iaf ! ;D

2009-02-08 @ 17:26:07
URL: http://eejrika.blogg.se/
Amanda

Juste, har glömt den läxan, haha =D

Har sett filmen förut, den är jättebra, ska se den ikväll igen!

Idag har jag varit med Felicia och Denise eller jag hela helgen!

<3love

2009-02-08 @ 17:30:51
URL: http://kruumelur.blogg.se/
Anonym

den filmen går idag på tv4 kl 21.00 så du behövde inte hyra den :D

2009-02-08 @ 17:45:17
Denise

Beck - flickan i jordkällaren, den är så bra! Jag älskar Beck filmerna... minns du förra året typ? När vi kollade på typ fyra Beck i rad? Minnen (; <3

2009-02-08 @ 18:34:38
URL: http://denisecolbraand.blogg.se/
Julia

Sv till Anonym: Nu säger jag det än en gång - läs inlägget innan du postar din kommentar! Det var just det jag skrev i inlägget, så det var onödigt att påpeka. :)

Sv till Denise: Ja, det är minnen det. Filmerna vi såg var riktigt bra också! :) <3

2009-02-08 @ 18:54:55
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/
emma

jag tycker inte att den är superbra, men den är helt okej :) <3 det blir säkert finfint!

2009-02-08 @ 19:40:40
URL: http://eemmakermark.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback