Årets första skridskoåkning

Inte så konstigt kanske? Det är ju liksom första dagen på nya året, hehe. Jag vaknade vid halv tolv, åt frukost och våra gäster åkte hem vid 13 ungefär. När de åkt hem gick familjen ner till sjön och jag & pappa åkte en sväng på skridskor medan resten gick på isen. När vi åkt runt lite gick jag, mamma och syster runt sjön och kom hem kalla om öronen och hakan. Så jag har varit ute hela dagen, det var länge sen. Men det känns skönt att fått i sig lite frisk luft och träning.

    
Beskrivning av bilderna; Vi gjorde varm choklad för fikat (limpa och o'boy), hur gott som helst! Jag och min lillasyster - som ganska nyss lärt sig åka skridskor - åkte lite tillsammans med pappa. Haha, på tredje bilden är det jag som åker på isen, det var jättefint väder, helt perfekt men ganska kallt. Och ser ni hur mycket folk det är? Det var tydligen inte bara vår familj som tyckte att sjön hade superbra is och att det var vackert väder idag...
Brukar du åka skridskor på vintern? :-)

Åsikter
hanna

SV: Jag har bara mellan 10-20 :) :)

2009-01-01 @ 16:49:12
URL: http://hhkermark.blogg.se/
emma Å

nej haha:) jag är för dålig! men om jag skulle vara bättre skulle det vara kul.

2009-01-01 @ 17:16:16
URL: http://eemmakermark.blogg.se/
Ellen

Jag åkte också skridskor idag! Haah! Fast typ i rydbo! :D



<33

2009-01-01 @ 20:02:27
URL: http://lillburken.blogg.se/
Natta

var åkte du ngn stans ?

2009-01-02 @ 19:50:14

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback