Bio med Erika

Jag kom nyss hem från bio med Erika. Vi kollade på "Vi hade i alla fall tur med vädret - igen". Den var... speciell, lite mer humor för vuxna, hehe. Jag bokade en soffa högst upp i biosalongen igår när jag bokade biljetterna, så vi hade grymt bra platser i alla fall.
Erikas mamma sjussade hem mig, snäll som hon är. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, kolla på TV. Hoppas det finns några bra program, någon som vet något bra som går ikväll? :-)
Fortsätt gärna kommentera om ni ser alla kommentarer (se inlägg nedan) eller inte. Och glöm inte, gör mitt quiz! Här gör ni quizet.

Åsikter
erika

Hahahah, mmh bion var ju lite, speciell ;) <3

Jag har ett nyss quiz i min blogg nu, lite svårare ! ;)Om du får 100% är du bäst (:

2009-01-02 @ 19:16:48
URL: http://eejrika.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback