Gott nytt år

Klockan är 01 och det är nu nytt år. Gott nytt år, läsare!
Våra gäster kom vid sju och vi åt försnacks, förätt, varmrätt, efterrätt och eftersnacks. Min mage är mätt kan jag säga. Vid tolvslaget var det fullt med raketer på himlen, vi hade två stycken tårtor och några andra raketer. Tårtorna var asballa! Hur många raketer som helst... och stora var de också. Här kommer lite bilder från kvällen.

   
  
Beskrivning från bilderna: Hela vår "ö" var full med gottis, bland annat jordgubbar doppade i choklad, vindruvor, chips, läsk m.m. Vi gick ut och sköt upp raketerna vid tolvslaget där det låg som kristaller på marken. Tårtorna var bäst med de andra var också fina. Esbjörn (han på sista bilden) tände på raketerna.
Gott nytt år från er Julia.


Åsikter
emma Å

söta bilder:)

2009-01-01 @ 17:18:18
URL: http://eemmakermark.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback