Hemma från veterinären

Kom hem vid halv nio från veterinären. Min lilla älskling har fått en sån där konstig sak på huvudet så han inte kan slicka på såret eftersom det då blir mer infekterat. Han hade inte brutit benet utan någon dum katt hade bitit honom ganska rejält så han nu fått ett djupt sår. Stackare, nej jag vill faktiskt inte gå in på fler detaljer. Hoppas bara han blir bättre, han ska få medicin och ha den där truten för huvudet i två veckor. Älsklingsgubben. Okej, slutsnackat.
Har inte ätit riktig middag, pap håller på att göra pannkakor till mig & syster där uppe. När jag ätit ska jag läsa min bok och sedan sussa. Sleep tight! :-)

Åsikter
hanna

SV: haha , I have no idea <3

2009-01-20 @ 07:16:05
URL: http://hhkermark.blogg.se/
emma

dumma den andra katten:@!

2009-01-20 @ 15:58:12
URL: http://eemmakermark.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback