Kort skoldag

Hade som sagt bara halvdag idag. Skönt, vi fick sluta 11.10. Jag och Ellen gick hem hit och försökte plugga till hemkunskapen, som gick sådär eftersom vi var lite trötta, hehe. Men vi hann i alla fall med att läsa sidorna och fråga frågor till varandra om texten. Vi har prov/test imorgon på HK:n, därför har vi pluggat. Nu är Ellen på utveckligssamtal, så det är därför hon gick så tidigt.
Ska inte hitta på något annat speciellt idag, plugga lite till Franska-diagnosen som vi har på fredag. Kommer det något bra på TV ikväll? Tror faktiskt jag behöver en lugn TV-kväll idag. Ses i nästa inlägg. ;-)


Åsikter
Ellen

Hahah! Ja, det gick ju väldigt bra att plugga till hemmkunskape,, heheh.. Jag var ju inte "lite" flammsig! Hahah! :P

2009-01-21 @ 20:39:55
URL: http://lillburken.blogg.se/
emma

hemkunskapen var lätt:)

2009-01-22 @ 16:34:34
URL: http://eemmakermark.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback