Nu ska jag er bilder visa

Kör på Erikas gammeldagsa stil på rubriken, haha. Här är bilder från idag, plus min klädsel.

    

Syster fick många fina presenter, t.ex Odd Molly-blusar som var underbart fina. Vill ha!

Jag har på mig ...
Svart tröja - Kokaii, 150 kronor.
Favvojeans - U-turn, 499 kronor.

Till middag blir det wokade grönsaker med kyckling och pasta. Hejdå. :-)

Åsikter
hanna

gud vilken fin design juli <3

2009-01-18 @ 20:38:57
URL: http://hhkermark.blogg.se/
emma

söt söt<3 , fin design oxå!

2009-01-18 @ 20:44:36
URL: http://eemmakermark.blogg.se/
Anonym

Det ser ut som ni hade det roligt på släktfesten :D!

Den där tårtan verkar inte precis äcklig.. haah^^

Den ser mums ut..!! :P



<33

2009-01-19 @ 17:08:59

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback