Prenumerera på min blogg

Hej läsare!
Jag tänkte bara lägga in ett inlägg om att ni gärna får prenumerera på min blogg. Tyvärr vet jag inte hur man gör så du kan gå direkt till prenumerationen, där det står en ruta "Följ min blogg med bloglovin". Någon snäll person som vet och kan hjälpa mig? Lucy brukar till exempel vara bra på sådant. Erika och Denise också. Får se om någon vill hjälpa mig (skriv i så fall en kommentar till detta inlägg).


Det är bara att börja prenumerera finaste läsare! :-)

Åsikter
lucy

hej :)

asså jag la ut en jättelång detaljerad beskrivnig på min blogg . så du kan läsa där . om det fortförande är nåt du undrar över så äre bara att fråga . pussen <3

2009-01-14 @ 21:11:10
URL: http://mokary.blogg.se/
emma å

vad menas med bloglovin?:/

2009-01-16 @ 16:24:05
URL: http://eemmakermark.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback