Rolig tisdag

Först ska jag bara berätta att jag troligtvid inte kommer kunna blogga så mycket som jag har gjort nu på jullovet, på grund av att jag måste lägga mest fokus på skolan (självklart). Förhoppningsvis blir det något inlägg per dag. Men jag hoppas att ni överlever, och fortsätter besöka & kommentera min blogg som ni gjort nu. Jag blir jätteglad av det!
Idag har jag i alla fall varit med Denise, gud vad vi hade kul. Och det var så himla kul att träffa henne igen. Vi hann inte göra så mycket. Men vi pratade, lekte en stund med hennes kattungar, gjorde toast (lunch), lekte med hennes Svampbob-ballong, haha, den var riktigt rolig. Vi kollade också på Twilight! Den var asbra. Men jag tycker precis som Denise, man ska inte ha för höga förväntingar på den filmen bara för att alla säger att den är så otroligt himla megabra. Samma sak säger alla om boken, men förvänta dig ingenting, som sagt. Jaja, jag tycker att den var bra i alla fall. ;-)
Ha en bra kväll.


Han är ju inte bara lite snygg.

Åsikter
Ellen

Jag håller med! Han är så himmla snygg!

2009-01-06 @ 21:02:03
URL: http://lillburken.blogg.se/
Victoria

Jag tycker faktiskt han inte är så jätte snygg, helt ok bara det finns ju snyggare liksom.... ;) <3

2009-01-07 @ 20:07:40
URL: http://detailz.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback