Släktkalas

Eftersom syster fyllde år förra helgen ska hela tjocka släkten komma hit idag och fira. De kommer klockan 14 och går hem vid kanske 16.30. Så det är nog det ända jag kommer göra idag... vilket är lite synd eftersom jag skulle vilja vara med Vicke idag också, jaja, det får bli en annan dag. Däremot är jag glad eftersom världens sötaste Ivve och Daniela kommer hit. Mina små (och då menar jag små) kusiner.

Håller ni inte med att de är världens gulligaste? Ivve till vänster och Daniela till höger.


Åsikter
hanna

åh va söta ! jag skulle oxkså vilja ha kusiner .. :)

2009-01-18 @ 20:40:49
URL: http://hhkermark.blogg.se/
emma

ja har inga kusiner, de var väldigt söta iallafall!

2009-01-18 @ 20:43:44
URL: http://eemmakermark.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback