Speciell middag

Nu har jag nyss ätit middag. Vi åt något som jag aldrig ätit förut, kyckling med rotfrukter och grönsaker. Ganska gott faktiskt. Och nyttigt.
Vicke kommer tyvärr inte hit ikväll, bara för att jag är förkyld och inte vill smitta henne. Också för att jag vill vara frisk till veckan, blir så jobbigt att ta igen annars. Ganska synd, men nästa helg ska vi titta på bio tillsammans på fredag så då får vi ta igen det! Istället blir lördagen en mys- och familjekväll som igår framför Wallander! Älskar den deckarserien, de gör den jättebra och dessutom är det bra skådelspelare. Någon som håller med mig? Men det börjar inte förrän 22, så det är ett tag.


Färgstark middag.


Åsikter
irma

åh vad gott det ser ut!

2009-01-24 @ 20:03:06
URL: http://lagrenouille.blogg.se/
Amanda

Vi har också ätit något liknade förut, det är helt okej, tycker jag med (;

Wallander är jättebra, lika så Beck tycker jag.

Ska nog också försöka se Wallander ikväll!

<3love och krya på dig!

2009-01-24 @ 21:15:18
URL: http://kruumelur.blogg.se/
emma

jaa wallander är en av de bästa filmerna:) , de kommer komma ut nya . synd bara att johanna sällström har dagit självmord:/

2009-01-25 @ 10:30:50
URL: http://eemmakermark.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback