Svaren på era frågor

Frågestunden avslutas nu. Oj, vad många frågor det blev! Roligt att många undrar så mycket om mig. Här får ni alla svaren!

Vilken är din favoritblogg?
Det finns många bloggar jag gillar, favoriterna är nog Englas, Blondinbellas och Kenzas.

Vad skulle du göra om du vann 100 miljoner kronor?
Oj, då skulle jag ha pengar hela livet. Jag skulle skänkt mycket till barn som har det svårt i andra länder, köpa en otroligt fin villa eller stor lägenhet med havstomt. Shoppa skulle antagligen vara min hobby...

Hur mycket får du i månadspeng?
300 kronor.

Vem hejar du på i Let's Dance?
Det är många par jag tycker om och hejar på. Laila & Tobias, Magnus & Annika och Niclas & Jeanette är väldigt duktiga.

Hur gick det för din syster i modelltävlingen?
Hon kom tyvärr inte med bland de sista finalisterna som man kunde rösta på. Men det har gått väldigt bra för henne i modellandet, hon är nu med i en agentur.

Vilken är din favoritglass?
Mintchoklad, kallas menta i Italien, där det smakar allra bäst. Annars brukar jag inte äta så mycket glass.

Vad var ditt nyårslöfte?
Jag hade inget nyårslöfte det här året.

Vad är ditt drömyrke?
Det har jag faktiskt inte börjat tänka på. Men skådespelerska eller designer skulle vara kul.

Vad gör du på fritiden?
Tränar på F & S fem gånger i veckan, är med kompisar, pluggar och bloggar.
 
Vilken är din favoritmat?
Kött med klyftpotatis. Pastasallader kan också vara jättegoda om de är lagade på "rätt" sätt.

Vilket djur är din favorit?
Katter och hundar. Klassiskt va?

Vilken är din största inspirationskälla?
Oj, det var en svår fråga. Det beror lite på hur man menar. Klädinspirationen får jag från tidningar och bloggar oftast. Men den mesta inpirationen får jag från mig själv, hur jag vill vara.

Vilken okänd blogg gillar du mest?
Det finns så många. Mina vänner har bra bloggar och jag ingen direkt favorit bland alla. Lisaplace är en grym blogg och hon har en unik stil. Å andra sidan är hennes blogg ganska känd...

Vilket är ditt favoritplagg?
Nu på vintern är det mest jeans tillsammans med en enkel t-shirt med något ballt tryck. På sommaren gillar jag mest korta klänningar, linnen och tunna koftor - då snackar man sommar.

Hur gammal är du?
13 år, fyller 14 i höst.

Vilka bloggar brukar du läsa?
Mina vänners, Blondinbellas, Kenzas, Englas, Lisas mfl.

Var köper du dina jeans och koftor?
Jag köper jeans på olika ställen, koftor också. Men jeansen är mest från JC och U-turn. Koftorna är köpta på Gina Tricot, ZARA, Modström, Killah, H&M. Massor med olika affärer helt enkelt.

Hur mår du?
Just nu? Jag är förkyld och har lite huvudvärk. I vanliga fall mår jag bra!

Hur lång är du?
Det var länge sen jag mätte mig, men någonstans mellan 163 och 165 cm.

Hur många jeans har du?
Jag tror det är sju, de jag kommer ihåg i alla fall.

Hoppas du fått svar på dina frågor/din fråga. Bloggar mer ikväll! :-)

Åsikter
hanna

Sju jeans ? ojoj .. :)

2009-01-24 @ 18:23:42
URL: http://hhkermark.blogg.se/
emma

oj va kul med många frågor:)

2009-01-24 @ 19:34:09
URL: http://eemmakermark.blogg.se/
erika

jag har typ också sju jeans, men använder typ bara 2-3 utav dom :S <3 haha

2009-01-24 @ 20:41:58
URL: http://eejrika.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback