Torsdag

Hej bloggen.
Skolan idag var inte speciellt jobbig, vi hade matte som första lektion, på svenskan kollade vi på film och på NO:n jobbade vi med "Djurboken", ett häfte som man skriver i om den grupp man fördjupar sig i (Jag, Vicke och Astrid har svampdjur & maskar). Helt okej förmiddag, även fast det var de tråkigaste lektionerna, så var de inte så jobbiga idag. Efter lunch hade vi hemkunskap, EQ och vi slutade efter E-tiden. Jag gick hem till Vicke, vi gick ut med hennes hund, innan vi gick hem till mig och åt mellis, kollade på Top Model 10, läste tidningar, satt lite vid datorn, hoppade kråkan, haha, barndomen kommer fram? Vicke gick hem någon gång över sju. Har nyss ätit middag och bestämt mig för att ikväll ska jag sova tidigt! Kommer säkert lägga mig vid halv nio-tiden. ;-P
Har tyvärr inte tagit några bilder idag, så det här inlägget blir väldigt tråkigt. Aja, det kan inte alltid bli som man vill.
Kram Julia.

Åsikter
hanna

nej det blir inte tråkigt för det ! (:

2009-01-09 @ 08:10:24
URL: http://hhkermark.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback