Världens bästa onsdag

Förlåt, jag har inte bloggat på hela dagen! Den här onsdagen har varit helt oslagbar och oförglömlig. I skolan hade vi tre lektioner och vi slutade 11.15, dessutom fick jag låna boken "När jag hör din röst" av min kära vän Erika, snälling där. Men eftersom vi har några Twilight-fan i vår klass har de avslöjat ganska mycket eftersom de pratar om filmen och böckerna väldigt ofta. Inte så kul eftersom man då redan vet vad som ska hända.
Efter skolan gick i alla fall jag, Vicke och Asse hem till Vicke och gick ut med hennes hund, sen gick vi hem till mig igen och spelade in några filmer. Haha, vi gjorde parodier av Tina, Rut, Eva-Britt (våra lärare). Vi skrattade så vi dog. Sen gick vi hem till Vicke igen, med filmintresset med oss, och fortsatte spela in "Tinas och Tinas och Tinas mat" (haha, alla hette Tina) medan vi bakade Choclate Chip Cookies. Det var så jääävla kul, vi garvade ihjäl oss hela tiden och var helt oseriösa och allting, fast kakorna blev jättegoda! Sen kollade vi på hela filmen (filmerna) och skrattade lite till. Och jag gick hem vid 18. Gud, jag önskar alla ni läsare kunde sett den, ni skulle skratta hela kvällen (eller inte, om man inte har lika dålig humor som jag, Vicke och Astrid). ^-)

Åsikter
Victoria

Helt enkelt världens bästa dag! <3

Tina W <3 Tina B <3 Tina E

/Tina W

2009-01-14 @ 19:56:31
URL: http://detailz.blogg.se/
emma å

haha de låter ju kul:) fast ja fattar inte så mycket

2009-01-16 @ 16:23:11
URL: http://eemmakermark.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback