Kalasbilder


Haha, vi såg lite halvstora ut i bilrutan.

Världens sötaste 4-åring.

Presentbordet.

Födelsedagsbarnet och min farbror.

Små som stora presenter.

M hade bakat flera tårtor som var hur goda som helst.

Efter fikat blev det vattenkrig med coola M (även min kusin).

Bad i poolen för de mindre barnen.
Observera att bilderna är tagna med mobilkameran.

Om ni är duktiga på att kommentera kommer dagens outfit upp så snart som möjligt!

Åsikter
natta

sv:tack så mycket och detsamma måste jag säga! sjukligt fin header ju!

2009-07-04 @ 20:49:51
URL: http://almond.blogg.se/
ann

sv:hehe aa, sådan ´frukost kan man INTE tacka nej till :p sällan man får det ju (Y), fin header du har;D

Trevlig helg!!

2009-07-04 @ 21:41:01
URL: http://annnguyeen.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback