Födelsedagsbarn

Astrid fyller 14 idag! Och det firades med fest hos henne med tjejerna i klassen. Slutade skolan redan vid 12.50 och åkte direkt från skolan till Asse. Där åt vi jordgubbstårta, badade i havet, snackade en massa, skrattade och kollade på en film som alla grät åt för att de tyckte det var så romantiskt sorgligt. Dock är jag inte en person som är känslig inför sorgliga filmer, men det var lite småkul att kolla på alla som typ dog i tårar, hihi... Bilder är roligare än text.
Bilder får ej lånas utan tillåtelse.


Tjejerna på busshållsplatsen (ja, vi är ganska många...)

Puss på bästis och födelsedagsbarnet!

Fina Vicke, söta Asse och gulliga Ellen.

Vicke, jag, Ellen, Astrid, Malin, Elise och Sofia. I väntan på färjan.

Ja må hon leva. Sötnos vid vattnet.

Självklart stog Astrid i centrum. De flesta bilder är därför på henne. Älskar den här speciellt.

Snygga tjejerna på ena sidan...

Och dessa fina flickor (+Astrid) hade vi mitt emot oss.

Jag och söta Denise.

Vi badade också. Kändes lite grann som nålar på huden. Yes, superskönt*

Sally gungar!

ALLA tjejer samlade i loftet. Här snackas det och skämtas som galningar.

Så himla fin bild på Isabel.

Visst passar Astrid bra i hennes nya fina linne/tunika hon fick av mig, Ellen och Vicke?

Ajdå, så många bilder det blev! Men det kanske bara är roligt? Hoppas det!

Åsikter
Astrid

Love you but varför tog du all the fula bilder på mig???? hermmm

2009-06-05 @ 23:03:23
URL: http://smallie.blogg.se/
STYLEMIND

Hej sötis!

Vad kul att du tyckte om den! Hoppa sjag får se nån bild nån gång där den sitter på armen ;) hihi



Ledsen att det tog tid innan du fick den,

har vart så mkt att göra den här veckan, men bra att du fick den innan helgen iaf!



KRAM Jenny

2009-06-05 @ 23:27:48
URL: http://stylemind.blogg.se/
Ellen

Fina bilder Julls! ;) Jag som vanligt är alltid skitsnygg! Haha :P *host host :P

Men de var i alla fall roliga! :D Det var verkligen en trevlig kväll! Får jag låna nårga av bilderna? Om jag nu fattar hur jag ska ta dom eftersom det inte går att kopiera.. :P

Puss<333

2009-06-05 @ 23:41:54
URL: http://lillburken.blogg.se/
Victoria

Hihi, jag smyglånar några bilder av dig, vad fina dem var föresten! ;)

PUSS BÄSTIS <3

2009-06-06 @ 13:55:01
URL: http://detailz.blogg.se/
moath

Gratttis på henne! :)

2009-06-07 @ 14:19:06
URL: http://jagharenrosacykel.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback