Jag har shoppat

Hittade både skor och armband till avslutningen så nu är jag helt klar med det. Jag är så nöjd! Svarta klackar från Vagabond och armband från Glitter. Ni får se på fredag, som jag har sagt så många gånger, hehe.
När jag och pappa kom hem åt vi middag och sen var jag duktig så jag fixade matsäck till imorgon, då vi ska stadsvandra i Gamla Stan. Har nu tagit ett varmt bad och ska lägga mig och läsa nya Frida-numret. Ni får ha det så bra så hörs vi imorgon. Kram!


Åsikter
erika

sv: men asså, kan vi vara hos mig istället? För jag hinner knappt annars! <33 puss

2009-06-08 @ 21:05:58
URL: http://eejrika.blogg.se/
E

Det skab li kul att se vad du köpt för fint! :)

Puss<33

2009-06-08 @ 23:12:06
URL: http://lillburken.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback