Svaren på era frågor

1. Vem av alla kändisar i världen skulle du vilja va bästis med?
Svar: Jag skulle inte vilja vara bästis med någon. Men att känna Beyoncé t.ex skulle vara coolt.

2. Vad vill du ändra i ditt liv?
Svar: Ingenting.

3. Vad skulle du välja bland
- vara osynlig
- kunna läsa tankar
- se in i framtiden?
Svar: Oj, svår fråga. Jag tror jag skulle välja att kunna läsa tankar. Fast inte hela tiden, då skulle det bara bli jobbigt.


4. Vad ska du göra i sommar?
Svar: Jag ska vara i Sverige hela sommaren. Åka till landet, umgås med vänner, åka till pappas gamla boende i Jämtland. Jag och familjen ska även vara mycket i Sthlm stad, äta picknick, fika, shoppa m.m. Och träna mycket, 1 gång/dag.

5. Hur många systrar har du, och hur gamla är dem?
Svar: Två stycken, en storasyster (16 år) och en lillasyster (7 år om 2 dagar).

6. Vad gillar du för musik?
Svar: Jag lyssnar på blandad musik, främst pop/soul.


7. Var bor du någonstans egentligen?
Svar: En bit utanför Stockholm.

8. Känner du Clara Neander?
Svar: Ja.

9. Vilka umgås du mest med?
Svar: Min familj. Men om du menar vänner/klasskompisar så är det Victoria, Ellen och Astrid.

10. Favoritaffärer?
Svar: Zara är nog min favorit. Men även Nordiska Designers i NK, MQ, H&M, Bik Bok osv.
 
11. Hur spenderar du helst en regning sommardag?
Svar: Är hemma med någon kompis som sällskap och kollar på film. Och bloggar såklart.

12. Varför videobloggar du inte?
Svar: Jag har faktiskt tänkt göra det, men när jag ska ladda upp videoklipp på datorn går de inte att visa...


13. Favoritplagg?
Svar: Mina Dr Denim jeans (som börjar gå sönder). På sommaren gillar jag jeansshorts, klänningar och tunna linnen/blusar.

14. Hur många besökare har du i genomsnitt? 
Svar: Runt 50-60/dag är genomsnittet. Ibland kan det gå upp mot 70-80.

15. Vilka bloggar läser du?
Svar: Mina närmsta vänners. När det gäller kända bloggar läser jag Kenzas, Stina-lees och Blondinbellas.

16. Varför började du blogga?
Svar: Det var en uppgift på datalektionen att skapa en blogg, och sen dess har jag tyckt att det är jättekul att blogga!

17. Är du tillsammans med någon?
Svar: Nej.

18. Vem är din allra bästa vän?
Svar: Mamma, helt klart.


19. Serie du följer på tv?
Svar: Desperate Housewives, när det gick.

20. Hur många bästa vänner har du? Vilka isåfall?
Svar: Det är knepigt med bästa vänner tycker jag. Man vet inte riktigt vilka man ska kalla bästisar och inte. Men jag kan säga att jag har många bra vänner som jag litar på och trivs med.

21. Favoritfärg?
Svar: Hm... lila, orange eller rosa, tror jag. Men jag ändrar mig alltid efter några dagar, haha.

22. Affär du oftast handlar kläder i?
Svar: Zara.

23. Ditt turnummer?
Svar: Jag har inget turnummer faktiskt.

24. Vilken är din favoritplats på hela jorden?
Svar: I Italien, på en strand. Med bra sällskap och snygga killar. Jag älskar Italien.

25. Land du vill besöka?
Svar: New York gills väl inte som ett land, men det vill jag absolut besöka!


Åsikter
Juulie

Söt du är! tråkigt jag missade frågestunden :(



Men du kan du hjälpa mig?:) När man kommentaerar mina inlägg så måste man skriva in sån "kod" hur tar man bort?:):)

2009-06-21 @ 13:04:20
URL: http://julielwira.blogg.se/
Juulie

Söt du är! synd att jag missasde frågestunden!



Men du kan du hjälpa mig?:) När man kommentaerar mina inlägg så måste man skriva in sån "kod" hur tar man bort?:):)

2009-06-21 @ 13:05:07
URL: http://julielwira.blogg.se/
Victoria

*SV:* Naaw, tack bejb! <3 Komer sakna dig också! PUSS <3



(Du och jag borde åka till New york tillsammans, perfekta målet för oss!?) ;) <3

2009-06-21 @ 13:16:45
URL: http://detailz.blogg.se/
S A N N A

Svar: tack detsamma :d !

2009-06-21 @ 14:49:36
URL: http://snjj.blogg.se/
Erika

Haha diss? :-P Du umgås väl med mig också rätt mkt? ;-D

2009-06-21 @ 19:10:26
URL: http://eejrika.blogg.se/
Tjej från Finland

Jag ska till New York i somras. :)

2009-06-21 @ 20:06:35
Rebecka

Kul att du svarade på så många, ser min fråga :D

Förresten så ska jag ta bort min blogg så om någon kommentterar & heter Rebecka så är det bara jag :D

2009-06-21 @ 21:25:43
URL: http://rrebecka.webblogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback