Boring

Hej bloggen!
Här sitter jag och gör absolut ingenting. Orkar inte göra någonting heller. Aja, får väl gå och duscha snart, kanske något som gör mig pigggare? Haha, visst... Jag och pappa åkte till centrum för att köpa presenter till mammi som fyller år på lördag. Och jag fick med mig en sport behå hem också. Har redan en vit så jag köpte en svart, som ni får se bild på längre ner i inlägget. Ska dock byta till en annan storlek.
Okej, imorgon är det torsdag. Blä för torsdagar säger jag bara. Eftermiddagarna är i och försej helt okej, men hemkunskapstestet kommer nog gå sådär. Pappa har förhört mig en gång men jag känner mig inte alls säker så jag vet inte... men jag får hoppas på det bästa. Nu ska jag duscha. Nej, orkar inte. Jag kanske sitter ett tag ti... nej, okej, duschen!


Från Stadium, 299 kronor.

Åsikter
Anonym

Vad söt blogg!:D

2009-03-18 @ 20:19:24
URL: http://neea.blogg.se/
hanna

Haha , nej jag orkar inte heller alltid duscha "/ :)

2009-03-19 @ 07:18:01
URL: http://hhkermark.blogg.se/
Ellen

Fyller din mamma år på lördag?? Den 21!? Är det sant! Haha! Pappa fyller också år då!! :P



Puss på julligulli <33

2009-03-19 @ 20:26:43
URL: http://lillburken.blogg.se/
emma

samma för mej, jag orkar inte heller duscha ibland . men det är skönt när man har gjort det :)

2009-03-20 @ 15:14:07

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback