Det är inte underhållande att plugga

Efter jag skrev mitt senaste inlägg satte jag mig med fysikboken och skrivhäftet och började sammanfatta alla kapitel som stog i boken, har fortfarande 3 sidor kvar. Gud vad det är jobbigt att plugga, speciellt om sånt som man inte fattar så mycket av. Då blir man ju tvungen att repetera meningen flera gången och det är sådär roligt enligt mig. Har fortfarande NO-labbrapport, franska och plugg till provet som är på fredag kvar. Och om 25 minuter börjar Gossip Girl, så jag känner att jag måste sätta igång igen med pluggandet. Söndagar är som en vardag. Plugg och sen gå och lägga sig tidigt. Någon som håller med mig?


Puss!

Åsikter
Jinet - ANMÄLL DEJ TILL VECKANS BLOGG OCH VINN 3 FILMER!

Sv; Okej, vad härligt! :) Du ska skriva om tävlingen på din blogg :)<3

2009-03-29 @ 18:41:57
URL: http://pinklife.blogg.se/
emma

söt bild, sött paraply:)

2009-03-31 @ 19:22:23

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback