Det är sol, jag är glad

Hej sötnosar! Ni undrar kanske varför jag inte skrivit något igår. Det beror på ABBA-cabarén som vi hade i skolan igår. Vi hade genrep till fyra, kom hem till Vicke vid 17 och gick till skolan vid tjugo i sex. Och när det var klart var klockan nio, jag kom hem vid halvtio. Duschade, och somnade nästan i duschen. Jag var helt enkelt alldeles för trött för att blogga på kvällen. Men nu vet ni varför i alla fall!
Yes, idag är det tisdag. Urtrist skoldag men så jävla fint väder. Är det någon mer än jag som blir överlycklig av detta väder? Jag har nog gått och blivit lite smått kär i solen nu när den gömt sig i flera veckor. När jag kom hem gjorde jag NO-läxan och lite hemkunskap. Nu är jag helt ledig, ska läsa mina favvotidningar och sedan iväg på Friskis. När jag kommer hem är det duschen och DH som väntar, yay! I'm happy! :)


Soool och det är ljust ute! (Ser mycket mörkare ut på bilden).

De som följt bloggen ett tag vet att dessa är mina favvotidningar.

Kramar Julia.

Åsikter
hanna

Haha japp Julia =) Vad gjorde man på ABBBA - cabarén ? <3

2009-03-17 @ 19:39:27
URL: http://hhkermark.blogg.se/
emma

åh va skönt det låter, jag måste göra engelskan .. ni var säkert jätteduktiga på ABBA-cabarén :-D

2009-03-18 @ 16:40:03

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback