Första dagen i plugget

Hej! Kom hem för en timme sedan efter en ganska rolig och inte alls jobbig dag i skolan. Hade bara fyra lektioner, data, idrott, engelska och drama i två timmar. Vi ska visa upp teatrarna vi gjort på draman om två veckor, och nästa måndag har vi studiedag så den missar vi. Därför hade vi dubbeldrama, som alltid är väldigt rolig.
Så jag kom hem glad, dels för att skolan inte var något jobbigt och dels för att vi inte har några läxor. Sen blev jag ännu gladare när jag såg att VeckoRevyn hade kommit, den ska jag läsa medan jag äter något till mellis. :-)


Favorit-tidningen helt klart.

Åsikter
F R I D A

SV: tack så mycket! :)

2009-03-02 @ 15:56:34
URL: http://saax.blogg.se/
emma

jag brukar läsa deras hemsida, den är bra:)

2009-03-03 @ 18:39:00

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback