Freeedag

Yippy! Fredag. Jag har tre och en halv dagars helg nu, studiedag på måndag. Så det blir himla skönt.
Skolan gick ganska snabbt, och dagens roligaste lektion var faktiskt svenskan. Vi skriver sagor, och eftersom jag är väldigt nöjd med min handling så går det mycket snabbare att skriva och det blir mycket roligare också! Dessutom var jag och Vickes klassen clowner (som vanligt...), så ungefär halva klassen satt och skrattade åt oss och undrade vad vi skulle göra där näst. Roligt slut i skolan på en fredag, hehe.
Imorgon hade jag och Vicke tänkt sova hos Astrid, måste bara fråga M & P om vi har något inplanerat innan. Men förhoppningsvis så blir det som jag tänkt mig, alltså sova över, och det är alltid lika mysigt & roligt när man är med två av världens bästa vänner.
Ni får kika in i bloggen lite då och då ikväll, kommer säkert ploppa upp ganska många inlägg idag, är på värsta blogghumöret! Tack för alla kommentarer också, duktiga ni är! Fortsätt med det.
Nu; svara på era kommentarer, ses senare? Kram.

Förresten - idag har vi ännu en stor dag. Grattis Erika på fjortisdagen! Alla ger gratulationer till henne nu.


*Pussar dig. Jag och Erika sommaren -08.

Åsikter
F A N C Y

Vilken fin blogg du har =)

2009-03-06 @ 16:29:04
URL: http://fanzo.blogg.se/
Anonym

tack =) allt bra ?

2009-03-06 @ 16:37:41
URL: http://jossebosseposse.blogg.se/
Aida

Heej!:Dvilken snygg bra jbbat;D.

kika gärna in till min blogg och skriv en kommentar!.

Ha de så bra ;;;DD<3333333333

//Aida

2009-03-06 @ 16:57:42
URL: http://idiismode.blogg.se/
emma

vilken sööt bild:)<3

skönt med en lång helg!

2009-03-07 @ 09:09:18
Erika

Tack Julia ! :) <3

2009-03-08 @ 18:36:40
URL: http://eejrika.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback