Studiedag imorgon

Hej sötisar!
Denna tisdag är ägnats åt plugg; NO, engelska och franska. Engelska och franskan är klara, och NO:n har jag läst igenom alla 20 sidor som vi har prov på. Det har faktiskt gått rikitgt bra! När jag hade pluggat klart belönade jag mig själv att gå ut i vårvärmen, det var 11 grader och jag tog massor med fina bilder utomhus som jag visar senare. Ikväll är det favoritprogramet Desperata hemmafruar som gäller, efter det tänker jag lägga mig och läsa VeckoRevyn som damp ner i brevlådan idag, trevligt trevligt. Imorgon är vi lediga, studiedag! Vem är inte glad för det? Min morgondag kommer dock bestå av plugg, men jag är taggad. NO-provet är flyttat från fredag till torsdag, som enligt mig är positivt.
Bloggar mer efter maten. Puss på nosen.


VeckoRevyn är bäst!

11 grader när jag kom hem, sen höjdes det till 12. Våren är här folket!

Åsikter
Victoria

Hos min m&m var det 16 grader!

Yhipi vad glad jag blev! ;)

Puss på din nos också <3

2009-03-31 @ 18:14:11
URL: http://detailz.blogg.se/
Victoria

Sv: Haha, kan vara för att deras termometer dtod i solen men det behöver vi inte säga.....(a)

Love you baaaaby! <3

2009-03-31 @ 18:44:33
URL: http://detailz.blogg.se/
Ellen

Ojdå, kan man inte... Hoppsan! :P

Jag ska nog plugga lite imorgon och om jag är frisk, ska jag träffa Elin också! dd?

Kiss and Hugs <333

2009-03-31 @ 19:07:01
URL: http://lillburken.blogg.se/
emma

åh va härligt att våren är här :)

Jag håller med, NO är tråkigt..<3

2009-03-31 @ 19:20:24

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback