Kort onsdag

Hejhej! Idag har det varit en lugn dag i skolan, vi hade bara tre lektioner. Sammanlagd lektionstid var 2 h 40 min. Inte så mycket va? Innan lunchen hade vi svenska och engelska. Egentligen skulle vi haft franska efter lunch, men vår snälla franskalärare var så snäll och sa att vi inte behövde eftersom vi ändå redan kunde allt så bra (det berodde självklart också på att vi hade skridskor på idrotten också). På den långa lunchrasten fick vi reda på att Bilden var inställd, vår vanligtvis sista lektion. Så det betydde att vi bara hade idrott kvar där vi åkte skridskor, och slutade 13.05. Bra va? :-)
Nu är också läxorna avklarade, har bara 2 styckna denna vecka och den ena hade jag gjort innan så jag gjorde engelskan nu. Gjorde också halva matteläxan till nästa vecka. Så att nu kommer min eftermiddag/kväll bestå av slapp. Kanske göra en kopp varm choklad... Oj, nu blev jag sugen på det, hehe.
XOXO.

Åsikter
Ellen

Vad gott det lät med varm chocklad! :D Nu finns mitt drinkrecept på bloggen min! :D



<333

2009-03-04 @ 15:37:24
URL: http://lillburken.blogg.se/
hanna

Va gud va skönt ! Har ni Annika i bild ? För vi fick ha en annan lektion istället för håltimme .. "/ <3

2009-03-04 @ 17:10:04
URL: http://hhkermark.blogg.se/
emma

nee va skönt:)

har 3 läxor + ett prov tills imorrn så jag måste plugga:/<3

2009-03-04 @ 20:37:32
Victoria

Haha, det var jätteskönt med kort dag!

Du glömde skriva att vi köpte och åt glass!!!! :O

haha ;) ♥

2009-03-04 @ 20:39:50
URL: http://detailz.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback