Pust..

Jag överlevde skolan. Usch, torsdagsförmiddagar är inte de roligaste på veckan precis. På hemkunskapen bakade vi vaniljbullar, kanelbullar och chokladbollar. Så himla mättande. Kände mig smällfet och proppmätt efteråt. På EQ:n gjorde jag klart NO:n som är till imorgon och matteläxan som är till på tisdag. När jag kom hem fortsatte jag göra matten, som fortfarande inte är klar eftersom jag hakat upp mig på sista uppgiften. Nu har jag också skrivit ut allt till SO:n som vi ska ha redovisning på på tisdag (Denise, vi är klara! Bara häftet kvar nu). Och nu ska jag försöka lugna ner mig lite. Ingen träning ikväll, känns lite tomt men det är nyttigt att ta en dag vila från träningen. Plus att det inte går några pass idag heller. En fråga till er;
Vilken är er bästa skoldag och varför? :-)

Måste också passa på att gratta Tove på namnsdagen. Grattis älskling!

Åsikter
Victoria

haha I'm alive! ;)



Gjorde du NO och matte på EQ:n...? och menar du inte lugna ner dig inte ska du stressa ner dig...

haha, gulli-julli!^ <3

2009-03-05 @ 17:37:21
URL: http://detailz.blogg.se/
lucy

hm .. måste nog säga måndag :) vi har bara roliga lektioner - utom svenska och so . plus att det är våran tidigaste dag och vi har drama och EQ

2009-03-05 @ 22:01:24
URL: http://mokary.blogg.se/
emma

Onsdagar, de är så korta & vi har bara hemkunskap, engelska, spanska & so. sen varannan vecka TEknik & om vi inte har det slutar vi 13.00:)

2009-03-06 @ 07:22:14
Denise

Va? Är ni klara?! Gud vad bra. Kom på några fler bra idéer? :)<3 Kram.

2009-03-06 @ 09:37:09
URL: http://denisecolbraand.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback