Stan med mamma

Hej sötnosar!
Förlåt flera gånger för att jag inte bloggat under dagen, men jag gick upp halv tio och vi åkte till stan vid 10, så det var lite tight om tid. Men nu ikväll kommer det massor med inlägg! :)
Vi såg ingen bio, bestämde oss för att shoppa istället. Vi började med att gå till NK och fika - eller ja, min frukost eftersom jag inte hann äta någonting hemma - så underbart gott! Kanelbulle med varm choklad, smaskens. När vi ätit klart gick vi runt några timmar i olika affärer, och vid två-tiden åt vi lunch. Och därefter fortsatte vår shoppingrunda. Nu har jag och mamma svinont i fötterna, så vi har bestämt att vi ska ta ett fotbad senare. Jag köpte lite grejer som jag är otroligt nöjd med! Självklart visar jag vad i nästa inlägg, så håll er uppdaterade babes! ;-)
Ikväll blir det familjemys framför Melodifestvalen - final och Wallander. God middag på G. Puss och kram från lilla mig.


På NK var det massvis med enorma och färgglada ballonger.

Fika/"frukost" på NK, supergott med kanelbulle & varm choklad med grädde.

Jag har helt klart världens bästa mamma.

En (överdrivet) glad Julia på Fridays, där vi åt lunch.

Shoppade lite också - allt från Åhléns City, haha.

Åsikter
Amanda

Fina bilder =D

Sv: Tack så mycket!

Ha en super mysig kväll.

Puss<3

2009-03-14 @ 20:02:44
URL: http://kruumelur.blogg.se/
linda

jättesöt jenasjacka :)

2009-03-14 @ 21:48:49
URL: http://lkarllson.blogg.se/
emma

Haha va kul det verkade:)

2009-03-15 @ 09:33:39
Victoria

Älskar fridays! ;)

2009-03-15 @ 11:44:21
URL: http://detailz.blogg.se/
Anonym

shiiit va lik du är din mamma!

2009-03-15 @ 17:37:40

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback