Våffelkalas

Som de flesta redan vet är det våffeldagen idag! Så jag och Vicke bestämde oss för att ha våffelkalas hemma hos henne. Vi åt samanlagt 1 ½ våffla var så nu är jag proppmätt. Men vi hade väldigt kul, skrattade lite mer än vanligt och kom på nya skämt som bara vi fattar, haha. I alla fall, nu är jag hemma och känner en stor lättnad över att vi inte har några läxor den här veckan, om man räknar bort franskan som vi alltid har läxa i... Skönt va? Å andra sidan är det NO-prov nästa fredag och som vanligt kan jag ingenting på NO:n eftersom allting går så snabbt och min hjärna är nog ett snäpp långsammare än min lärares genomgångar. Ikväll blir det franska, blogg, dator och tv. Kram! :)


Mums med våfflor, eller hur?

Åsikter
Erika

Jag åt våfflor igår, haha ;-D

Julia, jag har ringt dig två ggr och sms:at dig, dags att spana in din mobil nu va ? Haha, älskar dig Lisa :-)

2009-03-25 @ 16:24:24
URL: http://eejrika.blogg.se/
Victoria

Det var jättekul (och gott) med dig idag! <3

Love you

2009-03-25 @ 18:26:33
URL: http://detailz.blogg.se/
Ellen

Mums! Jag åt också våfflor idag! :)

<33

2009-03-25 @ 21:46:55
URL: http://lillburken.blogg.se/
emma

Mmmm:) ja älskar våfflor<3

2009-03-26 @ 16:39:46

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback