Barnvakt

Lilla kusinen Ivar är på besök. De flyttar idag, så att det blir lite svårt att ta med en bebis hela tiden. Så han är välkommen hit. Vi har gått en runda vid sjön och lekt i lekparken. Nu sover sötnosen och jag ska ut och sola. Gud vad härligt väder det är, eller hur?



Ivve gillade rutschkanan mest. Gullis!

(13 dagar kvar till sommarlov)


Åsikter
Victoria

Vad söt ivve är! Fett cool med kepan.. :D

2009-05-30 @ 19:50:13
URL: http://detailz.blogg.se/
Nicole

Tyvär du blev inte finnalist i veckans blogg denna gång , bättre lycka nästa gång . Du kan ju alltid rösta nu på dom som är utvlada då är du med och tävlar igen ! :)

Kramkram

2009-05-30 @ 19:59:21
URL: http://niccanh.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback